vrijdag 6 maart 2015

Journal

Mijn eerste "Junk Book".
Dit is echt de oplossing om veel oud materiaal en restjes in kwijt te kunnen.
Ja en alle begin is moeilijk maar ik ben best tevreden.

De afgelopen tijd niet altijd iets kunnen doen voor mijzelf, dit in verband met hectiek op het werk, studie gezondheid en alle bezigheden van huishouding enz. enz.


model heb ik van karton gemaakt
(oude dozen)


allemaal papiertjes uit de verzamelbak.


oude agenda's hoesjes uit gehaald.


stikkers


teksten van stempels


stansjes


labels


oude papierlijnen


veel foto's





kaartjes uit tijdschriften



weer leuk voor oude foto's 

weer een oud kanten gordijntje.
 XOXO Dana

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Dana,
    wat een geweldig boek heb je gemaakt,
    ziet er heel mooi uit,
    leuk dat het allemaal van restmateriaal is gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fantastisch wat een prachtig journal zoveel mooie verschillende pagina'sleuke items en veel te zien ..SUPER GEMAAKT !
    Ik dacht dat ik er al was maar ik zie opeens nog een post....oeps nog later naar bed hihi

    BeantwoordenVerwijderen