vrijdag 16 januari 2015

Tim Holz Tag Januari

Na een veel te lange pauze door allerlei omstandigheden eindelijk weer aan het Bloggen.
Dat het komend jaar gezond en creatief mag zijn.

Ik heb mij voor genomen om mee te doen aan de 12 tags van Tim Holtz, ik ben echt fan en moet nou steeds alles opzoeken. En ik dacht als ik ze nou zelf ga maken heb ik een mooi voorbeeld bij de hand.

Mijn exemplaar voor januari

ik heb materiaal gebruikt dat ik nog had liggen.


de randjes om de stikkers heb ik met een watervaste stift getekend
beetje te zwart geworden.
Ik ben toch wel tevreden.


XOXO Dana



2 opmerkingen:

  1. Jeee jij post al niet veel maar ik blog niet meer zoveel en post ook minder en toch...krijg ik het voor elkaar achter te zijn met reakties hier haha.
    Goed idee om mee te doen met de TH tags echt iets voor jou, ik vind hem prachtig!
    Ben heel benieuwd dus naar de volgende.
    Heb je mijn kerst hanger nog ontvangen want ik vrees dat er een paar exemplaren vrij laat of niet aangekomen zijn,zou jammer zijn.
    Ik lees even verder in je babypost
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tag zeg.
    Fijn dat je weer af en toe terug bent, ik kom altijd graag op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen