woensdag 5 februari 2014

Mijn Dochter

Mijn dochter wordt al weer een grote meid ze is nu 11.
Ik heb alle schoolfoto's bewaard en heb er 1 van vorig jaar uitgekozen om in te lijsten.
maar natuurlijk niet zo maar. Ik heb laatst haar kamer wat opgeruimd en kwam nog wat leuke spulletjes tegen. (barbie troepjes). Ideaal om mee te freubelen.
Letters 1 en 0 had ik ook nog liggen.
ja en wie wat bewaard heeft wat.

de letters heb ik beplakt met een leuk papiertje,
een paar knoopjes en een rits met een strikje er achter.


poes komt ui de barbie collectie


de kaarsjes heb al eens gebruikt en bewaard
de kandelaar en beer heeft zij zelf uitgekozen.





barbie servies, ik vind het zo leuk.


kat en muis verstopt in een swirl

strik van een oude haarband en een gelukspoppetje
een beetje geluk voor dit gezin kan geen kwaad.

en zo hangt het aan de muur
XOXO Dana

1 opmerking:

  1. Jeee dezehad ik weer gemist en het is schitterend gemaakt voor je prachtige dochter..wat een plaatje ( je dochter bedoel ikdan he haha) de kaart is echt super mooi met al die kleine details zoals de mini Barbie spullen en de mini kat en muis in de swirl, leuk ook dat parapluutje echten leuke herinnering voor haar later...ik zie nog een mooie post dus tot zo

    BeantwoordenVerwijderen