vrijdag 29 maart 2013

Vrolijk Pasen...

Voor dit jaar mijn laatste ei opgepimpt.
Een papieren ei wat je kan vullen.
Eerst weer beplakt met blaadjes uit een romannetje toen geverfd met witte acryl verf.
Bestempeld en plakpareltjes er op geplakt.
Veel lintjes en bloemetjes en natuurlijk een mooi plaatje van het internet.


wat gedroogde bloemetjes die ik nog had liggen van de kerst


en veertjes


En hier staat ie tussen op de voor-tafel


Nou zo moet Pasen toch geweldig worden.
Vrolijk Pasen voor iedereen.
XOXO Dana

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig paasei is dat geworden Dana.
    Ik wens jou ook hele fijne paasdagen toe!
    lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW deze is echt schitterend Dana!
    Je hebt je hier totaal uitgeleefd met mooie dingetjes en wat staat het mooi tussen de andere leuke spullen op je tafel!
    Fijn te zien dat je weer super fijne afleiding hebt aan het freubelen, nu volhouden hoor!
    Geniet van de paasdagen.
    Ik moet mijn paaspost nog plaatsen, komt morgen.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Dana,
    wat weer een prachtige creaties!
    Mooie eitjes versierd!
    Ik wens jou en je familie ook hele fijne dagen toe!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen