vrijdag 9 maart 2012

kinderkast

De oude kleding kast van mijn dochter opgepimpt, in de brocante stijl natuurlijk.
Inmiddels wordt steeds meer heerlijk wit met hartjes en krulletjes.
De stok uit de kast gehaald en hier voor in de plaats een paar planken er in gezet.

De kast was grenen, deze eerst wit geverfd.
Toen behang er op geplakt.


Zo kreeg de kast de sfeer die ik in gedachten had.
Een hart er op geplakt.


De hoekjes heb ik bij de Xenox vandaan.
Ik ben erg blij met het resultaat, de kast staat nu op mijn werkkamer te pronken.
XXX Dana

8 opmerkingen:

  1. Kijk daar wordt een mens nou blij van......toch?!!
    Ik vind hem heeeeeel erg mooi geworden.
    Kost misschien wat tijd, maar zo heb je er nog jaren plezier van.
    Geniet er maar lekker van!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat heb je een prachtige kast ervan gemaakt!! Heel romantisch! groetjes, Marlies

    PS weet je dat je woordverificatie aan hebt staan en de woorden bijna niet te lezen zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o dan wat mooi gemaakt!!! je kan er trots op zijn hoor!!!!!!!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dit ziet er wel weer heel erg leuk uit, het blijft spannend bij jou liefs Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wowwwwwwww prachtig
    heb je wel iets orgineels en heel iets moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dat is een heel mooi kunststuk geworden erg mooi voor op je werkkamer!
    Geniet er van tidens het scrappen.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Viavia kom ik op je blog en je kast trok meteen mijn aandacht! Ik vind dat je hem prachtig hebt gerestyled!
    Ik ben dan ook je nieuwe volger geworden!

    Groetjes en tot een volgende keer,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very nice work!
    Great )so cute!

    with love,
    Helena_VS
    *)

    BeantwoordenVerwijderen