dinsdag 21 februari 2012

Award


Ik heb een Award gekregen van Berlinde de versatile blogger award,
dank je wel hiervoor ik ben er erg blij mee.



Allereerst: de regels:

1. Add the award to your blog.

2. Thank the blogger(s) who gave it to you.

3. Mention 7 random things about yourself.

4. List the rules.

5. Award to 15 bloggers.

6. Inform each of the 15 by leaving a comment on their blog.

Nu is het de bedoeling dat ik 7 punten over mezelf ga vertellen. Vorig jaar ben ik gettaged  en heb toen 10 dingen over mijzelf opgeschreven. Ik verwijs jullie daarom graag naar deze post!

Nou is het de bedoeling dat ik dit doorgeef aan 15anderen, moeilijk ik gun het iedereen, en als je hem wil pakken. Altijd goed grijp je kans.
Lieve Bloggers ik vindt jullie allemaal geweldig en gun iedereen alles.
XXX Dana

2 opmerkingen:

  1. Ha ha ... Dana, dat heb je goed opgelost. Helemaal geweldig.

    Lieve groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay meis,

    Ik wil je feliciteren met deze Award!
    En naar mijn mening heb je deze ook dubbel en dwars verdiend.

    Ik wil je een mooie dag wensen...

    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen