dinsdag 19 juli 2011

verjaardags feestje

Na een verjaardag komt een kinderfeestje.
Dus ik heb  snel uitnodigingen gemaakt en deze aan de dametjes meegegeven.

Ja als knutsel mama kan het niet anders dan dat we wat leuks gingen maken.
Het voorbeeld die ik gemaakt heb.

Ik heb blanco  kistjes gekocht en deze voorbewerkt met crêpepapier (roze) en er dan stempels opgedrukt. Verder heb ik 6 zakjes gemaakt met stofjes, uitgestansde  swirls, vlinder,  veel verschillende bloemetjes en een label met een gestempeld figuurtje.
6pakken stiften en 6x lijm en lk een 3d schaartje.
 
Er is druk gewerkt.
6 dames kakelden gezellig door elkaar.
Wat een feest.
Mama plakte op aanwijzing van de kids de bloemen met de lijmpistool vast.
Het blijven lastige apparaten en het is erg heet.

En zie hier het resultaat, heeft dochter lief zelf gemaakt.
De meiden waren super trots op zichzelf en vonden het een erg leuk feestje.
De stiften mochten ze meenemen en hebben ze in het kistje gedaan.
Erg geslaagd.
XXX Dana



1 opmerking:

  1. Wat een gezellig meidenfeestje heb je voor je dochter bedacht echt leuk die doosjes!
    Jammer genoeg is mijn dochter al bijna 15 maar dit soort feestjes heb ik ook gegeven en die vergeet je nooit meer!
    Groetjes maia

    BeantwoordenVerwijderen